ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תמהיל משכנתא מומלץ

    בניית תמהיל משכנתא

    חשוב להבין שבניית תמהיל משכנתא הינה זהה לתפירת חליפה אישית ללקוח שכן אין שני אנשים זהים ועל אחת כמה וכמה אין שני זוגות זהים, יש זוג שמרוויח יותר, יש זוג שיש לו ילד אחד, יש זוג שיש לו שני ילדים מעל גיל 18, יש זוג שיש לו קרן השתלמות שנפתחת בקרוב ואפשר לבצע פיתיון לבנק, יש זוג שצריך לקבל ירושה בקרוב, יש זוג שמעדיף למנף את עצמו ולקחת אחוזי מימון גבוהים על מנת להשקיע את יתרת כספו בהשקעה אחרת וכו'.

    השאלה הנשאלת היא מדוע הבנק תמיד מציע תמהיל זהה לכלל לקוחותיו?, התשובה לכך מאוד ברורה, מפני שזה מאוד משתלם לו כלכלית!!!

    כאשר אנו ניגשים לבנות תמהיל משכנתא אנו נבין קודם שמשכנתא הינה מכשיר פיננסי שמשתנה עם הזמן הן בריבית הפריים שמשתנה 8 פעמים בשנה והן במדד המחירים לצרכן. לכן מאוד חשוב לבחור את המסלולים הנכונים עבורנו ולדעת לגדר סיכונים ממש כמו בהשקעה כך גם במשכנתא.

    להלן השלבים:

    1. לעמוד בחוקי בנק ישראל הן מבחינת יחס ההחזר על ההכנסה הפנויה והן מבחינת עד שני שליש מהמשכנתא יכול להיות בריביות משתנות ולפחות שליש בריביות קבועות.
    2. להבין את המסלולים, הסיכונים הגלומים בהם והפרעונות המוקדמים.
    3. מהו סכום המשכנתא אותו נרצה לקחת? , האם יש ברשותנו מספיק הון עצמי על מנת להשקיע את הכסף במקום אחר, האם אני אוהב/שונא סיכון?
    4. נתאים את התמהיל והמסלולים לצרכים האישים שלנו.
    5. נבחן יחס החזר לשקל ונראה איך אפשר להורידו במשחק של שנים ומסלולים נוספים.
    6. ניתן לבנק להתחרות עלינו ונתחיל מכרז בנקאי ונעשה אותו מספר פעמים עד לקבלת הריביות הטובות ביותר.

    בניית תמהיל משכנתא

    תמהיל משכנתא מומלץ – ווין משכנתאות

    תמהיל משכנתא מומלץ נדרש ללקוחות המבקשים לרכוש דירה.  הוא יכול להוזיל לכל לקוח כסף רב במיידי ולטווח הארוך. יועץ משכנתאות בוחר את ההלוואה המתאימה ביותר על פי שקלול נתונים שונים המובאים לפניו. הוא גם מכיר את החוקים הרשמיים ומוצא פתרונות יצירתיים לסיטואציות שונות – כולל מורכבות. חברת win משכנתאות עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

    תמהיל משכנתא מומלץ – בתנאים מעולים

    תמהיל משכנתא מומלץ מסייע לכל מי שזקוק למימון משלים בעת רכישת דירה, לפני שיפוצים, בעת בניית בית ועוד. מומלץ לערב יועץ משכנתא היודע לתת פתרונות לכל סיטואציה. כך למשל  ברכישת דירה. החוק קובע כי עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה. משפרי דיור יזכו ל70% ואילו בעלי דירה נוספת עד 50% מהערך. בנוסף הוא קובע כי הבנק עצמו מוגבל לגבי הסכום שהוא יכול לתת. כך בהתאם לגובה ערך הנכס ולרמת ההכנסות של הלווה. תמהיל משכנתא לוקח בחשבון נתונים שונים. בעיקר רמת ההכנסה של המבקש ויכולות ההחזר החודשיות שלו. ככל שההלוואה ניתנת לזמן ארוך, כן, הריבית עליה גבוהה.  מצד שני ההחזר החודשי נמוך יותר. הלווה צריך לקחת גם מרווח ביטחון למקרה והכנסתו תרד ותפגע ביכולתו להחזיר כספים. שקלול כל הנתונים הללו, ואחרים נוספים, תורם לבחירת המשכנתא עם התמהיל הנכון. כך, גמישה בתנאי ריבית והצמדה מעולים, שניתן לחסלה ולמחזרה ללא קושי ועוד.

    דרישות הבנק המלווה

    הבנק יבקש מסמכים המעידים על רמת ההכנסות של המבקש ומצבו הפיננסי. כך דפי עו"ש מהתקופה האחרונה, תלושי שכר לשכירים, דו"ח הכנסה חודשי לעצמאים וכדומה. בנוסף, דו"ח שמאי הקובע את ערך הנכס. על פי אלו מאושרת ההלוואה והיקפה. היועץ מטפל בכל התהליך ומוודא שהכול הולך כשורה. כך עד לקבלת הכספים.

    חברה איכותית

    חברת win משכנתאות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה, ייעוץ  וליווי, המלצה לתמהיל משכנתא בתנאים מעולים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      משכנתא לבנייה עצמית

      זוגות רבים חולמים על בניית ביתם מן היסוד. לא בחירת דירה מקבלן ולא חיפוש בין מבחר עצום של דירות יד שניה, אלא בנייה עצמית של בית החלומות. בניית...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support