ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    יועץ השקעות פרטי

    כולנו מחכים לגיל הפרישה, לשבת במרפסת ולקרוא עיתון בלי הצורך למהר לעבודה ובלי מחויבויות שאינן פרטיות ואישיות. אחת הסיבות בגינה הפרישה כל־כך מושכת היא שאין צורך לרדוף אחרי הכסף. במהלך כל שנות העבודה, אדם צובר חסכונות, נכסים, מפריש לפנסיה ומנהל את ענייניו הכספיים מתוך חשיבה על העתיד, ועל הרצון לפרוש ולהפסיק לעבוד. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, כדאי להתייעץ עם יועץ השקעות פרטי אשר ידע להנחות, להדריך ולייעץ כיצד להשקיע בצורה הנכונה ביותר את הכסף, כדי לקבל את מקסימום הרווחים בעתיד. חברות שונות, כגון WIN משכנתאות ופיננסים, מעסיקות אנשי מקצוע מצוינים בדיוק לצרכים אלו.

    יועץ השקעות פרטי למשפחה

    אחד התחומים בהם חשוב וחיוני להתייעץ עם יועץ השקעות פרטי, הוא בניהול כלכלת הבית והמשפחה. ניהול משק הבית, התנהלות כספית אישית או במסגרת המשפחה, הם חשובים בצורה משמעותית. משפחה היא עסק כלכלי לכל דבר ועניין, ועזרה בניהול ההוצאות השוטפות כמו גם הבלתי צפויות, ימנע מצבים לא רצויים כגון משיכות יתר, חובות, הלוואות בתנאים לא אטרקטיביים וכדומה.

    לנהל את העתיד כבר עכשיו

    כדי לנהל את משק הבית בצורה חכמה ונשלטת ויחד עם זאת גם למקסם את ההכנסות ולדאוג לעתיד, מומלץ לפנות ליעוץ אצל יועץ השקעות פרטי. טיפול וניהול ההכנסות השוטפות, כמו גם ניהול השקעות נבונות ורווחיות, צריך להתחיל מוקדם עד כמה שניתן. יעוץ כלכלי מתאים לכל אחד ובכל שלב, ועדיף לעשות זאת מוקדם מאשר להתחרט על כך בעתיד.

    מה עושים בתכנית יעוץ?

    כל תכנית יעוץ מותאמת למשפחה המקבלת אותה שכך ניהול משק בית אחד אינו דומה לאחר.בפניה לחברת WIN משכנתאות ופיננסים המקצועית ובעלת המוניטין, ניתן לקבל יעוץ כלכלה משפחתי שיכלול כמה נושאים שונים בהתאם לצורך. במהלך כמה פגישות תוכלו לעבור על ההכנסות והוצאות, תדפיסי חשבונות בנק ותכניות חסכון שונות, לאחר מכן לבנות מאזן משפחתי מפורט. מתוך המאזן יוצרים תקציב חודשי ולומדים כיצד לשלוט בהוצאות הבית השוטפות כמו גם דרכי התמודדות עם ההוצאות הבלתי צפויות. המטרה בסיכומו של תהליך היא למצוא את הדרך להפריש מתוך התקציב החודשי סכום כסף שייועד לחיסכון עתידי ולפנסיה.

    ייעוץ השקעות פרטי

    כדי להפוך חסכון קטן לחסכון קצת יותר גדול, אפשר להשקיע אותו במגוון אפיקים שונים. כל אפיק מאופיין ברמת סיכון מסוימת, ברווח הצפוי ממנו, בתמהיל המדויק שלו וכדומה. מרבית ההשקעות שאדם עושה עם כספו, הוא בוחר בהן עקב המלצה של פקיד הבנק, ולא מתוך בחירה שקולה ומודעת. לצורך כך נדרש ייעוץ השקעות פרטי. גוף חיצוני, עצמאי, מקצועי ואובייקטיבי, שאינו קשור לבנק או לבית השקעות, ושיוכל להמליץ על מסלולי השקעה בהתאם לצרכים האישיים של כל אחד. WIN משכנתאות ופיננסים מציעים את שירותיהם בתחום ייעוצי השקעות עבור מי שמעוניין להשקיע את כספו אך לא יודע באיזה מסלול לבחור.

    ייעוץ השקעות פרטי

    למה צריך ייעוץ השקעות פרטי?

    כאמור ייעוץ השקעות פרטי נעשה בצורה אובייקטיבית לחלוטין, כיוון שהיועץ אינו תלוי בגוף פיננסי כלשהו, והוא פועל לטובת הלקוח בלבד, אך זו לא הסיבה העיקרית בגינה כדאי לפנות ליעוץ כזה. סיבה נוספת היא הורדת דמי הניהול הנגבית עבור ההשקעה. עבור כל השקעה שאדם בוחר לעשות, גובה הבנק, בית ההשקעות או חברת הביטוח, דמי ניהול שהם אחוז מסוים מתוך הרווח. יועץ השקעות יוכל לנהל משא ומתן ולהוריד את דמי הניהול הללו, לעיתים באופן משמעותי ביותר.

    הלקוח במרכז

    ייעוץ השקעות פרטי שם את הלקוח במרכז. כל המלצה, הכוונה או פעולה נעשית מתוך חשיבה על הלקוח ועל התיק האישי שלו. יועץ אף עושה בדיקה אחת לתקופה כדי לבדוק היכן ניתן לשפר, לשנות ולהגדיל את הרווחים של הלקוח, בעוד שפקיד הבנק אין לו את היכולת והמשאבים לעשות פעולות דומות.

    אז איך מתחילים?

    השתכנעתם והחלטתם שיועץ השקעות אישי זה מה שאתם צריכים כדי לנהל את כספיכם ולמקסם את הרווחים, אז מה השלב הבא? בחברת WIN משכנתאות ופיננסים בעלת המוניטין ארוך השנים, תוכלו לפנות לקבלת שירות ויעוץ בכל דרך שתרצו. ניתן לפנות לחברה לקביעת פגישה ראשונה באמצעות המייל, הודעת וואטסאפ, השארת פרטים באתר וכמובן באמצעות שיחת טלפון אישית. ניתן לקבוע פגישת יעוץ ולקבל מידע גם בתחומים נוספים כגון מחזור משכנתא, ניהול כלכלת המשפחה, משכנתא לצורכי שיפוץ ועוד.

    יועץ השקעות אישי

    יועץ השקעות אישי

    עולם שוק ההון מושך ואטרקטיבי במיוחד. האפשרויות הגלומות בהשקעות כלכליות יכולות לקרוץ לכל אחד ואחת, אך חשוב מאוד לדעת ולהבין אותו לפני ביצוע כל פעולה כלכלית. יועץ השקעות אישי מאפשר לאדם הפרטי לנסות את מזלו בשוק ההון על־ידי כך שהוא מציע לו היכן כדאי להשקיע את הכסף, ואף יכול לעשות זאת עבורו. WIN משכנתאות ופיננסים מעסיקים יועצים כאלה אשר יכולים לייעץ ולטפל בכספים עבור לקוחות המעוניינים בכך.

    מה נדרש כדי להיות יועץ השקעות פרטי?

    יועץ השקעות אישי חייב לקבל הכשרה מקיפה ולעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך כדי לקבל תעודה המאפשרת לו לבצע ייעוצים ולהשקיע כספים של אנשים אחרים. הלמודים לצורך קבלת תעודה כרוכים בהשקעה לא קטנה הן מבחינת זמן והן מבחינה כספית. משך הלימודים עצמם יכול לארוך בין שנה לשלוש שנות לימוד והם כוללים כ-400 שעות לימוד במגוון קורסים מקיפים בתחומים כגון כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, אתיקה וכדומה. בסיום הלימודים וחמשת המבחנים המסכמים יש לעבור התמחות של כשישה חודשים כדי להפוך ליועץ וכתשעה חודים כשי להיות מנהל תיקי לקוחות .

    מה ההבדל בין יועץ מטעם הבנק ליועץ פרטי?

    אדם פרטי יכול לגשת לסניף הבנק שלו ולקבל יעוץ ללא עלות. אם כך מדוע כדאי להתייעץ עם יועץ השקעות אישי? בעוד שיועץ מטעם הבנק מייצג כמובן את הבנק בו הוא מועסק, יועץ פרטי חייב להיות אובייקטיבי ואסור לו לייצג או להיות קשור לשום גוף מוסדי או פיננסי כלשהו, וזהו גם היתרון הגדול והמשמעותי ביותר.

    איך בוחרים יועץ השקעות?

    אפשר כמובן לקבל המלצות מחברים או לפנות לרשתות החברתיות, אך בסופו של דבר, כדי לבחור יועץ יש לשים לב לכמה פרמטרים. חשוב שהיועץ יהיה מנוסה ומקצועי, חשוב שיהיה אובייקטיבי ואמין וכן חשובה מידת הזמינות שלו. חברת WIN משכנתאות ופיננסים המתמחה בייעוץ פיננסי מסוגים שונים, מציעה יועצים מקצועיים ורמת שירות שאין שניה לה. כבר בפגישה הראשונה ניתן להתרשם ממקצועיות היועץ וליצור אתו קשר אישי אשר יתרום רבות להמשך העבודה המשותפת. שיחות אישיות, למידה משותפת ושיחה פתוחה יוכלו לקדם את המטרות ולהביא תוצאות נפלאות.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      ביטוח משכנתא

      כאשר ניגשים לקבל המשכנתא, הבנק דורש שני סוגי ביטוחים: ביטוח מבנה וביטוח חיים של כל אחד מבני הזוג בגובה המשכנתא. ישנם מספר רב של גורמי ביטוח ובינהם הבנק, תמיד...

      משכנתא לשיפוצים

      ישנם מקרים בהם החלפת הדירה בה גרים בדירה אחרת, אינה פתרון בר ביצוע מסיבות רבות. בנוסף, ישנם מקרים בהם משפחה מתכננת שיפוץ הבית, או רק חלק ממנו, כדי...

      מומחים שחוסכים לכם הרבה כסף

      חברות ייעוץ משכנתאות משרתות לקוחות הרוצים לקבל הלוואות לרכישת נכסים כמו דירות ובתים ואחרים. הסכומים הכספיים הללו חיוניים ומתווספים על ההון העצמי שכל רוכש מביא ממקורותיו העצמיים. ניתן...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support