ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ כלכלי למשפחה

    בחיים המודרניים אנחנו נתונים להרבה פיתויים הקשורים לצורך להוכיח לסביבה כי הצלחנו בחיים. פיתויים הכרוכים בהוצאות כספיות שלעיתים אינם דרושים ולעיתים אפילו הרחק מהישג ידינו. תמיד ניתן למצוא רכב טוב משלנו, דירה גדולה יותר, יעד לחופשה משפחתית אטרקטיבית שעוד לא ביקרנו בו ועוד. ההוצאות הכספיות הללו, אם אינן מתחשבות במצב חשבון הבנק, עשויות להוביל בהמשך הדרך לבעיות כלכליות שיהיה קושי לצאת מהן, ולכן מומלץ לבצע ייעוץ כלכלי למשפחה באמצעות אחת מהברות המובילות כדון WIN משכנתאות ופיננסים.

    ייעוץ כלכלי למשפחה זו לא בושה – זו גאווה

    כמעט כולנו חונכנו שלא מדברים כל כסף, בוודאי לא עם חברים או בני משפחה רחוקים. זו שיחה אינטימית שיש לשמור אותה לבן או בת הזוג ואולי להורים, בעיקר אם רוצים לבקש מהם עזרה כספית. בשנים האחרונות ישנם בתי ספר מסוימים אשר הכניסו "חינוך פיננסי" למערכת הלימודים כבר בגיל צעיר, כיוון שהבינו את חשיבות הנושא, והבינו כי גם תחום זה דורש חינוך והכוונה, אולי אפילו יותר מתחומים אחרים. ייעוץ כלכלי למשפחה זו הדרך הנכונה לקבל הכוונה וללמוד כלים שיעזרו למשפחה לנהל את משאביה הכלכליים ממש כמו כל גוף עסקי אחר.

    כלים לניהול כספים

    ייעוץ כלכלי למשפחה נועד להעניק לאדם, לזוג או למשפחה כלים לנהל את ענייניהם הכספיים בצורה נכונה ומחושבת. המטרה היא לאפשר להם לשלוט בהוצאות בדרך שלא תפגע בהם ותאפשר אפילו חיסכון לעתיד. בין מגוון הכלים הנלמדים במהלך הייעוץ יש הכנת מאזן חודשי של הוצאות מול הכנסות, בניית סדר עדיפויות אישי או משפחתי, התמודדות עם הוצאות בלתי צפויות כגון תיקון הרכב לאחר תאונה והפרשת סכומים לצרכי חיסכון עתידי ועוד.

    אף פעם לא מאוחר מידי

    ייעוץ כלכלי מתאים לכל אדם ולכל משפחה המרגישים כי אינם מצליחים לשלוט בהוצאות שלהם, שאינם מתנהלים נכון עם הכסף, שרוצים לתכנן את העתיד ועוד מגוון סיבות שכולם אישיות וכולן לגיטימיות. WIN משכנתאות ופיננסים היא אחת החברות המקצועיות והמובילות בתחום הייעוץ הפיננסי. היא מציעה מסלולי ייעוץ ליחידים ולמשפחות תוך הבנה שהתנהלות כלכלית היא דרך חיים ואינה רק גחמה חולפת.

    יועץ כלכלי למשפחה

     לפני כמה שנים הייתה תכנית טלוויזיה אשר ליוותה משפחות שהגיעו למצב כלכלי חמור באופן קיצוני. במהלך הליווי פתחו המשפחות את ביתן ואת חשבונות הבנק שלהן בפני היועץ והמצלמות, ובתמורה קיבלו כלים ותמיכה כדי להיחלץ מהבור הפיננסי אליו נקלעו. יועץ כלכלי למשפחה מיומן לעשות בדיוק זאת, אם כי לא הכרח להגיע אליו דווקא בנקודה הכי נמוכה. ניהול חשבון הבנק המשפחתי הוא משימה הדורשת ידע וכלים מקצועיים כמו גם כוח רצון, נחישות והתמדה. עזרה חיצונית מצד חברת WIN משכנתאות ופיננסים תוכל להעלות את הפונים על דרך המלך ולאפשר להם להתקדם מבחינה כלכלית.

    יועץ כלכלי למשפחה – אף פעם לא מוקדם מידי

    כאשר המצב הפיננסי טוב, אין הוצאות גדולות מידי, המשכורת נכנסת מידי חודש ויש תחושת שליטה, לרוב לא פונים לעזרת יועץ כלכלי למשפחה, וחבל. הפנייה נעשית כאשר חשבון הבנק מתחיל להיצבע כולו באדום, החריגות מתחילות לקבל נפח גדול יותר ולעיתים אפילו מתקבלות פניות טלפונית מפקיד הבנק. זהו כמובן מצב שרצוי להימנע ממנו, ולשם כך מומלץ לקבל יעוץ בשלב ההתחלתי שבו עדיין אין קטסטרופה שצריך להיחלץ ממנה.

    כלים לניהול חשבון הבנק

    יועץ כלכלי למשפחה מעניק ליווי לתקופה מוגבלת וקצרה ומשמש משענת במצב קשה, אך מהותו היא להעניק למשפחה כלים לניהול נכון כדי שתוכל להתמודד באופן עצמאי עם כל סיטואציה. הכלי הראשון והחשוב ביותר הוא שליטה על ההוצאות וההכנסות על־ידי בדיקת תדפיסי הבנק באופן שוטף והכנת תקציב משפחתי מדויק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טבלת אקסל פשוטה ובה יפורטו כל ההוצאות החודשיות. בהמשך הדרך ניתן לבחון את ההוצאות הללו ולבדוק היכן ניתן לקצץ ועל מה אפשר לוותר.

    אדם אחד מוביל את הדרך

    לאחר סיום תהליך הייעוץ, חשוב מאוד שאדם אחד יוביל את הדרך בבית. חשוב שאדם אחד ייקח על עצמו את משימת ניהול התקציב, שאינה קלה ופשוטה כלל. יועצי חברת  WIN משכנתאות ופיננסים המקצועיים והאמינים מציעים עזרה בשינוי ההתנהגות הכלכלית המשפחתית. הם יוכלו ללמד את בני המשפחה את הכלים הדרושים להם, ולהנחות את "מוביל הדרך" בבית כיצד לעשות זאת נכון ואיך להתמודד עם קשיים עתידיים.

    ייעוץ פיננסי למשפחות

    ייעוץ פיננסי למשפחות

    אחת הפעולות המאתגרות ביותר היא לנהל משק בית על כל הכרוך בכך. יש לדאוג לתחזוקת הבית, להכין ארוחות לכל בני המשפחה, לדאוג למסגרות לילדים, לקחת ולאסוף מחוגים, חברים ושאר פעילויות, והכי חשוב – לנהל בחכמה את הוצאות המשפחה. ייעוץ פיננסי למשפחות הוא בדיוק הדרך ללמוד לנהל זאת בצורה הנכונה. פניה לאחת מחברות הייעוץ הפיננסי המובילות, כגון WIN משכנתאות ופיננסים, היא הצעד הראשון בדרך לניהול נכון.

    מה קורה במסגרת ייעוץ פיננסי למשפחות?

    רגע לפני שקובעים את פגישת ההיכרות הראשונה, חשוב להבין מה קורה במהלך ייעוץ פיננסי למשפחות, ולו רק כדי להגיע עם ציפיות ריאליות והבנה לגבי התהליך כולו. בשלב ראשון נעשית היכרות מעמיקה עם המשפחה – מטרות, שאיפות, צרכים, אילוצים, תכניות לעתיד או כל דבר אחר שיכול להיות רלוונטי למשך התהליך. בשלב הבא מכינים יחד דוח ובו פירוט כל ההוצאות החודשיות של המשפחה, כדי לראות טוב יותר את הסכומים. ואז מנסים לקבוע יחד סדר עדיפויות.

    עם הפנים קדימה

    שלבים אלו הכרחיים כדי להגיע לשלבים האחרונים ולמטרה העיקרית לשמה מזמינים ייעוץ פיננסי למשפחות – צמצום הוצאות וחיסכון לתכניות עתידיות. רק על־ידי סקירת ההוצאות החודשיות של כמה חודשים אחורה, ורק על־ידי יצירת סדר עדיפויות שבתחילה עשוי להרגיש מגביל וקשוח, ניתן להגיע לתוצאות הרצויות למשפחה, שהן צמצום ההוצאות, החזר הלוואות אם נלקחו, סגירת המינוס בבנק והעברת החשבון למצב של פלוס וכמובן שהפרשת סכום חודשי לצורך חיסכון לעתיד.

    אינטימיות ופתיחות עם יועץ מלווה

    כדי שתהליך זה, אשר עשוי לארוך כמה חודשים, יצליח, חשוב שיהיו פתיחות, אינטימיות, אמון ואף כימיה עם היועץ המלווה. תחושות אלו הכרחיות לקידום התהליך ובלעדיהן קשה יהיה להתקדם ולהגיע ותוצאות חיוביות. לחברת WIN משכנתאות ופיננסים מבחר גדול של יועצים מקצועיים ומנוסים. כל אחד מהם מיומן לבצע יעוץ פיננסי למשפחות או ליחידים, תוך הקפדה על דיסקרטיות, אובייקטיביות, מקצועיות וכמובן שגם קשר אישי. ניתן לפנות לחברה באמצעות מיילים, שיחת טלפון, הודעות וואטסאפ ואף פגישות אישיות, ולתאם פגישת היכרות ראשונה כדי לקבל מידע נוסף ומעמיק לגבי משך התהליך אותו מעוניינים לעבור.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חברה מקצועית לייעוץ משכנתאות

      חברה לייעוץ משכנתאות מספקת שירותים חשובים ללקוחות המעוניינים במימון משלים לנכס. לרוב, מדובר על אנשים/זוגות הרוצים לקנות דירה. עבודת היועץ מתמקדת במציאת משכנתא מעולה ונוחה המתאימה לצרכי הלווים....

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support