ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    משכנתא למסורבי בנקים

    לפני שנתחיל חשוב לציין ש-WIN משכנתאות ופיננסים כבר עזרו לעשרות זוגות לקבל משכנתא למסורבי בנקים הן בעקבות טיפול בתיק בדרך הנכונה והן באמצעות הסברים וקשריים אשיים עם הבנקאים.

    יש מספר סיבות מדוע הבנק מסרב ובעיקרם היא התנהלות לא נכונה של אחד מבני הזוג/יחיד במהלך השנים.

    הבנק שהינו גוף פיננסי אשר סוחר בכסף רוצה להבטיח את עצמו מכל כיוון אפשרי ולכן הוא אומד את הפרופיל הפיננסי של כל לקוח ו/או של זוג.

    בבדיקה, יש צורך לספק מספר מסמכים אשר יבטיחו לבנק את האשראי שלכם, בינהם גם אישור לבנק לבחון את דירוג האשראי שלכם שנצבר במהלך השנים.

    כאשר ישנה בעיה עם דירוג האשראי או בחשבון הבנק כאשר חזרו לכם צ'קים / נפתח תיק בהוצאה לפועל נגדכם, הבנק יסרב לתת לכם משכנתא משום שעל פי ההיסטוריה שלכם אתם מסוכנים עבורו.

    ישנם הרבה דרכים לתקן את היסטוריית האשראי אך במידה וחתמתם על חוזה ואתם צריכים את המימון אפשר לפנות לגורמים חוץ בנקאיים כמו חברות ביטוח או חברות פרטיות, כמובן שהריביות שלהם יהיו גבוהות יותר מאשר הבנק, סכום ההלוואה יכול להיות ל-30 שנה או עד גיל 75 (על אף שמקרים מסויימים ניתן עד גיל 80).

    לעיתים יכול להיות שביקשתם סכום גבוהה מידיי או שאחוז המימון שלכם נמוך מידיי ולכן סורבתם או שהבנק ביקש ממכם ערב משלם.

    מה לעשות במקרה של אי קבלת משכנתא?

    התשובה היא פשוטה ובראשיתה קודם נבין מדוע סורבתם לקבל את המשכנתא, אם זה בגין סכום ההחזר החודשי על ההכנסה הפנויה? /בגין גובה המשכנתא ואחוזי המימון? / האם אתם צעירים מידיי ואין לכם וותק במקום העבודה? / האם יש נגדכם תיק פתוח מהוצאה לפועל? וכו'.

    לאחר שהבנו את הבעיה, אפשר לפתור אותה במספר דרכים:

    • הורדת התשלום החודשי.
    • הורדת סכום המשכנתא.
    • הוספת ערב בעל יכולות כלכליות.
    • הדרך הטובה ביותר היא ללכת לסניף שלכם שמכיר אותכם ואת הוריכם ולבקש מהם ישירות משכנתא ובמקרה הצורך להוסיף ערב אשר יתן לבנק את הביטחון להלוות לכם את כסף.

    משכנתא למסורבי בנקים

    משכנתא למסורבי בנקים – ווין משכנתאות

    משכנתא למסורבי בנקים ניתנת לאנשים אשר מוסדות פיננסיים מרכזיים סרבו לתת להם הלוואה. הם חייבים ייעוץ של מומחה מאחר ונקלעו למצב בעייתי. יועץ משכנתאות המכיר היטב את השוק יכול למצוא עבורם מוסד פיננסי אחר מתאים. הם, כמובן, יצטרכו לעמוד בדרישותיו הייחודיות. חברת win משכנתאות עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע מפורט.

    משכנתא למסורבי בנקים – בתנאים מיוחדים

    משכנתא למסורבי בנקים ניתנת בתנאים מעט שונים מאשר משכנתאות רגילות, ולרוב, עם ריביות גבוהות יותר. אחת הסיבות לכך היא הסיכון שנוטל עליו המוסד המלווה. מסורבי משכנתא נדחים עקב סיבות שונות ובעיקר פיננסיות. החשש הוא הם לא יוכלו לעמוד בהחזרי הכספים עקב הכנסה נמוכה, בגלל בריאות מורכבת וקשה, גילם ועוד. לעיתים מגיע  הסירוב עקב הסתבכות פיננסית קשה קודמת, נתוני אשראי בעייתיים בעבר ועוד. ניתן למצוא מקרים גבוליים של אי הגשת מסמכים תקינה. מכל מקום, יועץ משכנתאות יבדוק את הסיבות וימצא דרכים יצירתיות להשיג עבורם משכנתא המתאימה לצרכיהם. על סמך היכרותו המוקדמת והיסודית את המוסדות הפיננסיים הוא יכול לפנות לאחד ולקדם את העסקה מולו. נותני הלוואות כאלו מגיעים ברובם ממוסדות פרטיים אשר דואגים בשיטתם לביטחון הכספים הניתנים על ידם.

    הגשת בקשה ואישורה

    כל הלוואה כזאת מחייבת הגשת מסמכים פיננסיים וכספיים ובמידת האפשר גם דו"ח שמאי לערך הנכס שאמור להיות משועבד. יידרשו  דפי עו"ש של הלווה מהתקופה האחרונה, מסמכים על גובה השתכרות או ההכנסה מעסק ועוד. במידה והמסמכים עונים על הדרישות תאושר הבקשה. תנאי לקבלתה היא העמדת פוליסת ביטוח חיים של הלווה לבנק להבטחת החזר הכסף במקרה של פטירתו.

    מנהלי חברה בעלי יכולות רבות

    חברת win משכנתאות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה לצרכי הלקוח והפנמתם, ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, מתן פתרונות יצירתיים לבעיות הצפות ועולות, המלצה למשכנתא מתאימה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית במשרדם ואת יכולותיהם לטובת נוספים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      השוואת ריביות משכנתא

      משכנתא היא הלוואה גדולה למשך פרק זמן ארוך במיוחד. אין מדובר בכמה עשרות אלפי שקלים לצורך רכישת רכב חדש או לצורך שיפוץ המטבח, כי אם במאות אלפים ואף...

      מומחים שחוסכים לכם הרבה כסף

      חברות ייעוץ משכנתאות משרתות לקוחות הרוצים לקבל הלוואות לרכישת נכסים כמו דירות ובתים ואחרים. הסכומים הכספיים הללו חיוניים ומתווספים על ההון העצמי שכל רוכש מביא ממקורותיו העצמיים. ניתן...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support