ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    שלבי לקיחת משכנתא

    לקיחת משכנתא הינו שלב בחיים שעוברת כמעט כל משפחה בישראל ובעולם. הליך לקיחת המשכנתא הוא כעיקרו תלוי בלווים אך גם אם הלווים הם הבטוחים ביותר לבנק עדיין מדובר בהליך ארוך ובו אנו צריכים לספר המון מידע פרטי על מקום הפרנסה שלנו, ולהוציא מספר דוחות שהבנק דורש ולעיתים גם לספק ערבים.

    בכל ההליך הזה אנו שוכחים דבר אחד שמדובר במכשיר פיננסי המשתנה עם הזמן ולא רק שהוא משתנה גם אנחנו משתנים הן מבחינת הכנסה והן מבחינת צרכים כמו כן לבל נשכח שאנו בסופו של דבר צריכים לשלם את הכסף הזה לבנק וככל שהמשכנתא שלנו פחות טובה כך ההחזר לשקל יותר גבוה.

    שלבי לקיחת משכנתא:

    1. פגישה אישית – איסוף פרטים אישיים

    שהוא השלב שבוא אנו אוספים את כל הנתונים על הלקוח גם עבור הבנק וגם עבור הלקוח וצרכיו האישיים והמשפחתיים.

    2. בקשת מסמכים מהלקוח

    מכיוון שאנו איש הקשר שבין הלקוח לבנק הלקוח ידרש לחתום על מכתב הסמכה ולספק את המסמכים הבאים: התנהלות עו"ש של הלווים שלושה חודשים אחורה לשכירים ושומות שנתיים אחורה לעצמיים, צילום ת.ז + ספח של אחד הלווים, חוזה רכישה, נוסח טאבו/מנהל, תלושי שכר של כל אחד מהלווים, דו"ח הלוואות וחיווי אשראי במידת הצורך.

    3. בניית תמהיל משכנתא

    בניית התמהיל היא ממש אומנות, לא רק מבחינה חישובית אלה מבחינת התאמת התמהיל לצרכים של הלקוח כאשר אנו מבינים שאין שני אנשים זהים ומכאן שלכל אחד יש את הצורך האישי והמשפחתי שלו שתלוי גם ברמת הכנסתו וגם בחוקי בנק ישראל ועל כן בניית תמהיל משמעו תפירת חליפה אישית לצורכי הלקוח. בניית התמהיל דורשת מחשבה והבנה פיננסית עמוקה עם התמחות בתחום המשכנתאות. אנו רוצים לגדר כמה שיותר מסלולים בתמהיל המשכנתא ולא רק שלושה כמו שהבנק נותן, אנו רוצים לבצע פיתיונות על מנת לקבל את הריביות הטובות ביותר ולהבין איך אנו גורמים להחזר לשקל להיות הנמוך ביותר.

    4. מכרז ריביות מול הבנקים

    בתור יועצי משכנתאות הבנק מבין שיש בצד השני יועץ שיודע את החוקים של בנק ישראל ואת הריביות המקובלות בשוק ולכן כאשר יועץ או חברת ייעוץ עובדים עם הבנקים הכמות לקוחות והקשר עם הבנקאים יוצר ריביות יותר נמוכות מאשר הלקוח הפרטי יכול להשיג בנוסף לכך היועצים יתחרו מבין הבנקים על הריביות הטובות ביותר והבנק אשר יתן את ההצעה הטובה ביותר לאחר מספר מכרזי ריביות ינצח ויזכה בלקוח.

    5. ביצוע רישומים בירוקרטים

    זהו ההליך הכי מעיק פיזית אבל לבל נטעה הוא ממש לא הכי חשוב, אנו נצטרך לרוץ ולהחתים את כל הטפסים הבירוקרטים שהבנק דורש: במנהל, בטאבו, רשם המשכונות, חברה משכנת, עורכי דין, רואי חשבון, שמאי, ביטוח, איסופים ומסירות וכו'.

    6. ביצוע החתמות סופיות בבנק לקבלת ההלוואה

    זהו השלב האחרון שבו אנו ניפגש יחד עם הבנקאי ונחתום על כל המסמכים הדרושים לקבלת המשכנתא.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      משכנתא לבנייה עצמית

      זוגות רבים חולמים על בניית ביתם מן היסוד. לא בחירת דירה מקבלן ולא חיפוש בין מבחר עצום של דירות יד שניה, אלא בנייה עצמית של בית החלומות. בניית...

      משכנתא לכל מטרה

      הלוואה לכל מטרה הינה הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית, בדרך כלל מטרת ההלוואה הינה שיפוץ הבית, יציאה לחופשה, קניית רכב, סגירת הלוואות אחרות וכו'. הלוואה לכל מטרה ניתנת בריביות...

      יועץ משכנתאות תל אביב

      אין אדם דומה לאחר, אין משפחה זהה לאחרת ולכן גם תמהיל המשכנתא צריך להיות אישי ולהתאים בדיוק למשפחה המבקשת אותה. בעת בקשת הלוואה בבנק, ניתן לבחור בין מסלולים...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support