ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    WIN כלכלת המשפחה

    כלכלת המשפחה הינה דבר לא מסובך אך אנו נוטים לסבך אותו עקב חוסר שליטה על הסיפוקים האישיים ומרבית הישראלים לא יודעים לנהל אותה נכון.

    התנהלות כלכלית ופינסית נכונה היא דרך חיים ולא דבר שעושים בפעם בחודש, כאשר אנו נדע לתקצב נכון את ההכנסות למול ההוצאות עשינו דבר ענק ואנחנו כבר לא נמצאים במינוס. זהוא הבסיס לכלכלת משפחה נכונה.

    מדובר בהליך שכולל מספר טבלאות, סדר וארגון ושליטה עצמית שכל אחד יכול לעשות בעזרת כלים מקצועיים לניהול כלכלה נכונה.

    ליעוץ שאנו נותנים יש מספר היבטים:

    • הכנת מאזן משפחתי חודשי.
    • ניהול תקציב חודשי.
    • שליטה על ההוצאות בכלכלת הבית.
    • צבירת הון פיננסי להגשמת חלומות.

    הכנת מאזן משפחתי חודשי – ראשית חשוב להבין היכן אנו עומדים בכל חודש מבחינת הכנסות למול הוצאות.

    ניהול תקציב חודשי-  תקציב חודשי נכון ועמידה בו הוא הדבר המהותי ביותר שניתן לעשות על מנת לשמר כלכלת משפחה נכונה, אנו נעבוד מסודר עם תוכנת האקסל ובה נערוך את ההוצאות ונבין היכן ניתן לחסוך והיכן ניתן לייעל את עצמנו מבחינה כלכלית.

    שליטה על ההוצאות – כפי שציינו קודם לכן אנו יכולים לרשום טבלות ולהיות מאורגנים ומסודרים אך אם לא נשלוט ביצרים שלנו כל זה לא יעזור להתנהלות נכונה והמינוס יהיה קרוב מתמיד או יותר עמוק. בכלכלת משפחה נכונה רק אחד מבני הזוג יקח שליטה על ההוצאות כאשר עבודה תקציבית מסודרת תגרום לחיסכון הרצוי.

    צבירת הון פיננסי להגשמת החלומות – מדובר על חלום של כל אחד מאיתנו ועם חסכון חודשי והשקעות נכונות אנו יכולים למצוא את עצמנו במצב מצויין הרבה יותר מהר מכפי שחשבנו.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אמנת WIN

      אנו ב-WIN משכנתאות ופיננסים דוגלים במתן שירות אדיב ומקצועי הניתן ללא פשרות לטיב רצונו של הלקוח תוך כבוד הדדי, מקצוענות ונאמנות. שירות, הגינות ופרטיות אנו מתחייבים להעניק שירות אישי איכותי...

      יועץ משכנתא

      יועץ משכנתא פרטי https://www.youtube.com/shorts/PSMlLpOK9h0 יעוץ משכנתא הינו תחום המקובל מאוד בעולם אך פחות בישראל ורק עקב עניין מחשבתי של הלקוח הישראלי. לפעמים, אנו שוכחים שהמשכנתא הוא תשלום חודשי קבוע במקום...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support