ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    משכנתא לכל מטרה

    הלוואה לכל מטרה הינה הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית, בדרך כלל מטרת ההלוואה הינה שיפוץ הבית, יציאה לחופשה, קניית רכב, סגירת הלוואות אחרות וכו'.

    הלוואה לכל מטרה ניתנת בריביות הרבה יותר גבוהות מאשר משכנתא אך גם כאן זה תלוי ביכולת ההחזר של הלווים, בדרך כלל אחוז הריבית של הל"מ מתחיל בארבעה אחוזים.

    כיום, יש מספר גופים רב אשר מוכן לתת הלוואה ללא מטרה הן בנקאים והן חוץ בנקאים כאמור תמיד כדאי לבדוק במספר גופים ולעשות סקר שוק על הריביות שכל גוף רשאי להציע.

    הכלל הוא כזה בכל לקיחת הלוואה ככל שאתם יותר מסוכנים כך הריביות יותר גבוהות כלומר הבנק או הגוף המממן סוחרים בכסף ורוצים לוודא שהכסף יחזור אליהם ולכן ככל שיש לנו יותר בטחונות שנחזיר את סכום ההלוואה כך הבטחונות שלנו לבנק או לגוף המממן טובות יותר וכך נקבל ריביות נמוכות יותר.

    ליועצי משכנתאות מנוסים יש קשרים טובים עם הבנקים והם יכולים לעזור בריביות טובות יותר גם עם סכום ההלוואה אינו גבוה תמיד כדאי להתיעץ עם יועץ משכנתאות.

    אנו ב-WIN משכנתאות ופיננסים עובדים כגוף גדול בעל עם יכולות לקבל את הריביות הטובות ביותר לכל סוג משכנתא והמוטו שלנו מאוד פשוט, לא חסכת לא שילמת!

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      משכנתא לבנייה עצמית

      זוגות רבים חולמים על בניית ביתם מן היסוד. לא בחירת דירה מקבלן ולא חיפוש בין מבחר עצום של דירות יד שניה, אלא בנייה עצמית של בית החלומות. בניית...

      יועץ משכנתאות תל אביב

      אין אדם דומה לאחר, אין משפחה זהה לאחרת ולכן גם תמהיל המשכנתא צריך להיות אישי ולהתאים בדיוק למשפחה המבקשת אותה. בעת בקשת הלוואה בבנק, ניתן לבחור בין מסלולים...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support