ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    יועץ משכנתא של הבנק או יועץ משכנתא חיצוני

    למה צריך יועץ משכנתא?

    ייעוץ משכנתא הינו תחום המקובל מאוד בעולם אך פחות בישראל ורק עקב עניין מחשבתי של הלקוח הישראלי. לפעמים, אנו שוכחים שהמשכנתא הוא תשלום חודשי קבוע במקום השכר דירה שהולך איתנו עד 30 שנה!!!

    כאשר אנו לוקחים מהבנק סכום הלוואה כל כך גבוהה, בדרך כלל מעל חצי מליון שקלים ואנו הולכים לשלם אותו לתקופה כה ארוכה אז מדוע שנרצה שהבנק (שכל מטרתו וייעדו הוא לסחור בכסף ולהרוויח עלינו כמה שיותר) הוא זה שייעץ לנו במשכנתא?

    הרי אנו מוכנים לשלם לעורכי דין, רואי חשבון, שמאים אז למה לא לקחת יועץ משכנתאות שלמד את התחום ומודע לכל הטריקים של הבנק, שיודע לעשות מכרז ריביות ושהבנק רואה אותו כדמות מקצועית ומבין שליועץ המשכנתאות אי אפשר לתת משכנתא לא משתלמת אחרת הוא לא יבחר בבנק.

    אפילו עם למדנו כלכלה, מימון מנהל עסקים, חשבונאות, אנחנו נישראלים חושבים שאנחנו יודעים הכל. אם הדבר היה נכון אז מיילא, אך אנו אפילו לא מודעים לטעויות שאנו עושים וחוסר ההבנה שלנו בנושא לקיחת המשכנתא הוא עצום! אז נכון שרובנו מבינים מדד אבל מה כל המסלולים? ריביות מתואמות? פיתיונות לבנק? מכרז ריביות? קשרים עם הבנקאים? אופציה למחזר משכנתא בעתיד בלי לשלם עמלות פרעון של עשרות אלפי שקלים?

    אנו הישראלים צריכים להבין שמשכנתא היא כמו חליפה שנתפרה בדיוק לצרכים של הלווים שמטרתם היא לשלם כמה שפחות ובכמה שפחות זמן.

    לכן, כדאי לשאול את עצמנו האם אנו רוצים לשים את מבטחנו בבנק שרוצה להרוויח עלינו כמה שיותר או ביועץ משכנתאות מנוסה שעובד בשבילנו ומטרתו היא לחסוך לנו הרבה מאוד כסף???

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מחיר למשתכן

      תוכנית מחיר למשתכן היא יוזמה ממשלתית שנועדה להקל על חסרי דירה ומשפרי דיור לרכוש נכס למגורים, בנוסף מטרת התוכנית היא להפחית את מחירי הדירות בישראל. מי זכאי לתוכנית: תכנית מחיר...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support