ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מיחזור משכנתא

    המשכנתא הינו מכשיר פיננסי הנתון לשינויי השוק ובנק ישראל ולכן כל בערך ארבע שנים כדאי לבדוק את האם המשכנתא הנוכחית כדאית או שכדאי למחזרה.

    ישנם שני סוגים של מיחזור משכנתא פנימי וחיצוני.

    • מיחזור פנימי – הינו הליך מיחזור שאנו עושים עם הבנק שבו לקחנו את המשכנתא, כמובן שישנם מספר אפשרויות למיחזור פנימי אך ככלל מיחזור משכנתא הינו לקיחת משכנתא חדשה הכוללת בתוכה את עלויות סילוק של המשכנתא הנוכחית.
    • מיחזור חיצוני – הינו הליך מיחזור שאנו עושים עם אחד מהבנקים שלא לווינו ממנו את המשכנתא הנוכחית, כאמור הליך זה הינו לקיחת משכנתא חדשה וכל האישורים והעלויות הכרוכות במשכנתא חדשה.

    היתרון העצום בבדיקה למיחזור המשכנתא הוא שאנו יכולים לדעת בפועל כמה אנו חוסכים על המשכנתא הקיימת, דבר המתבטא בקיצור שנים או קיצור בתשלום החודשי.

    כאמור מלבד היות המשכנתא מכשיר פיננסי שנלקח לזמן ארוך ונתון לתנודות השוק לבל נשכח שגם אנו משתנים (סוג עבודה חדש, רמת הכנסה שונה, קרן השתלמות, ירושה, הרחבת המשפחה וכו') ולכן החיבור בין שינוי השוק ושינוי הצרכים שלנו יוביל לבדיקת כדאיות למיחזור המשכנתא.

    יתרה מכך, כאשר אנו נבצע מיחזור כדאי גם לבחון בשנית לכמה זמן כדאי לקחת את המשכנתא שכן אם לדוגמא על אותו יחס החזר אפשר לקצר שנים אולי עדיף לנו להשאיר את השנים ולהוריד בהחזר החודשי ובהפרש של הכסף להשקיע בערוץ אחר שיתן לנו תשואה אשר גבוהה מהריבית של המשכנתא.

    אנו ב-WIN משכנתאות ופיננסים מציעים ללקוחותינו בדיקת כדאיות חינם למיחזור המשכנתא, כל שעליך לעשות זה לבקש מהבנק שילח לך דו"ח יתרות ומשם אנו נבדוק בהשוואה של משכנתא למשכנתא כמה כסף אפשר לחסוך.

    לכמה זמן מומלץ לקחת את המשכנתא?

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      יועץ משכנתא

      יועץ משכנתא פרטי https://www.youtube.com/shorts/PSMlLpOK9h0 יעוץ משכנתא הינו תחום המקובל מאוד בעולם אך פחות בישראל ורק עקב עניין מחשבתי של הלקוח הישראלי. לפעמים, אנו שוכחים שהמשכנתא הוא תשלום חודשי קבוע במקום...

      תמהיל משכנתא מומלץ

      בניית תמהיל משכנתא חשוב להבין שבניית תמהיל משכנתא הינה זהה לתפירת חליפה אישית ללקוח שכן אין שני אנשים זהים ועל אחת כמה וכמה אין שני זוגות זהים, יש זוג...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support