ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    יועץ משכנתא תפקידו והאם עבר הסמכה?

    תפקידו של יועץ משכנתא:

    על מנת שנבין את חשיבותו של יועץ המשכנתא אנו נבחן קודם כל את תפקידו של יועץ משכנתא מוסמך.

    היועץ אחראי לייצג את לקוחותיו מול הבנק בעסקת נדל"ן בדיוק כפי שעורך דין מייצג את לקוחותיו בעסקת נדל"ן מול הצד השני בעסקה.

    יועץ משכנתא הוא יועץ שעבר הכשרה בקורס של חודשיים ולא חייב לעבור מבחן קבלה משמע כל אחד יכול לקרוא לעצמו יועץ משכנתא, כיום ישנם הרבה מאוד יועצי משכנתא שאינם מבינים מימון ו/או קוראים לעצמם יועצי משכנתא משום שהתחום אינו מוגדר.

    ולכן נוסדה התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל אשר אחראית פיקוח היועצים הרשומים בה.

    בנוסף הגוף אחראי על מקצועיות ומחיר הוגן מול לקוחותיהם של היועץ מול לקוחותיו. היועץ צריך לעבור מבחן מקצועיות ולהגיע לכנסים מקצועיים על מנת לשמר את מקצועיותו.

    חשוב להבין שכאשר אתם בחורים יועץ אתם רוצים כמה שיותר אמינות ומקצועיות שכן כל אחד יכול לבנות תמהיל וכל אחד יכול לעשות מכרז בנקאי אך לא בשביל ה לקחתם יועץ משכנתא.

    כמו כן ישנם יועצי משכנתא בעלי תואר ראשון פיננסי או רואי חשבון אשר גם מתעסקים בתחום ייעוץ המשכנתאות.

    יתרונות של יועץ משכנתא אשר רשום בהתאחדות יועצי המשכנתאות:

    • עבר מבחן מקצועיות ועל כן מקצועי
    • היועץ חייב להיות אמין אחרת לא יהיה בהתאחדות
    • המחיר שתשלמו עבור התיק יהיה הוגן ובהתאם למחירי השוק

    יועץ משכנתא אחראי לבנות תמהיל מותאם לקוח משמע תמהיל אשר מתאים למשק הבית של הלקוח מבחינת הכנסותיו והוצאותיו, יתרה מכך גם יעשה לכם סדר במשק הבית וידע אם אתם מסכנים את עצמכם בעסקה.

    מכרז ריביות:

    לאחר בניית התמהיל היועץ יעשה מכרז בנקאי בין 3-4 בנקים מותאמים.

    בנקים מותאמים הינם בנקים המותאמים ללקוח ולעסקה לדוגמא: הלקוח רוכש דירה מקבלן ובנק מזרחי הוא הבנק המלווה וללקוח יש חשבון פעיל בבנק הפועלים, במקרה הזה נגיש את הלקוח לבנק מזרחי בהיותו בנק מלווה ובנק הפועלים שהינו סניף הבית של הלקוח והבנק מכיר את התנהלותו בנוסף נגיש את הלקוח לעוד בנק או שניים שבדרך כלל הכי זולים בשוק או שהקשרים של היועץ שם טובים מאוד.

    לאחר מכן המכרז הבנקאי יבוצע מספר פעמים עד אשר יהיה "פינג פונג" בין הבנקים ויועץ ימסור ללקוחו את כלל הפרטים כולל הטבות בפתיחת חשבון והטבות הלוואת משכנתא.

    לבסוף ולאחר שבחר בבנק מסוים יבקש היועץ מהבנקאי לשנות ריביות בתמהיל על מנת לחסוך ללקוחו עמלות פירעון מוקדם אשר יכולות להיווצר בעתיד

    כמובן שעדיף לבחור ביועץ אשר עבר הכשרה אקדמאית מוסמכת וקורס השלמה ביעוץ משכנתאות ואשר רשום בהתאחדות יועצי המשכנתאות כתו תקן לאמינות היועץ.

    אצלנו בחברת WIN משכנתאות ופיננסים כל היועצים הם בעלי תואר ראשון פיננסי ממוסד מוכר עם התמחות בתחום המשכנתאות ורשומים בהתאחדות יועצי המשכנתאות.

    אנו מתחייבים חוזית לחיסכון ולנצח כל הצעה!

    אנו עומדים לרשותכם בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00

    אתם מוזמנים ליצור קשר עימנו בדרכים הבאים:

    טל: 09-7777766

    וואטסאפ: 053-3315600

    מייל: office@mashkantawin.co.il

     

     

     

     

     

     

     

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      ייעוץ כלכלי למשפחה

      בחיים המודרניים אנחנו נתונים להרבה פיתויים הקשורים לצורך להוכיח לסביבה כי הצלחנו בחיים. פיתויים הכרוכים בהוצאות כספיות שלעיתים אינם דרושים ולעיתים אפילו הרחק מהישג ידינו. תמיד ניתן למצוא...

      שיווק וקידום אתרים באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support